Saturday, January 23, 2010

APABILA MASA BEGITU TERBATAS...

23 Jan 2010, Sabtu.

Alamak, rupanya dah dekat sebulan, blog ini dibiarkan sepi oleh tuanpunya hati. Dah berhabuk nampaknya. Maaflah, banyak perkara telah dilalui, banyak hal yang perlu didahulukan. Masa yang ada rasanya begitu terbatas. Facebook pun dah lama jugak tak update. Apatah lagi blog teman2, dah lama jugak tak jalan2. Tapi insyaallah, lepas semua dah ok, blog ni akan kembali ceria.. hehe.

Lumrah hidup, adakala kita gembira, ada kala kita jua diselubungi duka. Walau apa pun yang melanda kita, hidup perlu diteruskan, usah sekali-kali berputus asa dan mengalah. Harungi segala ranjau dengan penuh ketabahan dan kesabaran. Insyaallah jalan kejayaan akan terbentang di hadapan. Di kesempatan ini, hatiku ingin sekali mengucapkan jutaan terima kasih buat teman baikku, Kak Yati (NB) dan Nani yang sentiasa ada di sisi. Walau jauh di mata, namun cukup untuk meringankan segala yang menyarati jiwa. Hanya Allah saja yang dapat membalas segala jasa baik kalian. TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA.

******************************************

Siang tadi, aku menghadiri kursus MESRA MALAYSIA. Sehari suntuk dari pagi hingga ke petang. Kursus ini wajib dihadiri oleh setiap peserta dalam proses mendapatkan lesen Tourist Guide. Kusempatlah klik2, tapi sikit aje.. hehe.




Sehingga bertemu lagi...

6 comments:

Syahmi Mohd Isa said...

mmg lama jgk kak ida x update blog nih. Slmt kembali yer..hehe.. :)

idasm said...

tulah pasal syahmi. hehe.. tima kasih ye dik.

arieda salsabella said...

kak ida..knp ni..rasa macam ada yang xkena je..ida ada tertinggal apa2 citer ke..mmg agak lama kak ida xupdate blog...ida selalu gak klik..tgk xde..ida ingat maybe kak ida bz ngan catering kot...apapun..ida harap semuanya ok...ada masa kite chatting2 yea...

idasm said...

arieda... tima kasih sebab concern. semua ok aje. masalah sikit2 biasalah ida, lumrah hidup. ida jgn risau ye. semua ok. hehe. kak ida mmg bz dgn mcm2 hal. ok.. nanti kita chit chat yea.

NIk Fauziah Nik Hussin said...

hehehe..
well come back.. rindu kat ida!!

idasm said...

kak nik.. tima kasih. hehe. tak sangka kak nik call ida tu ari.. insyaallah kita jumpa ye kak..